In perioada 9 – 22 Decembrie 2010, am desfasurat in colaborare cu Gold Plaza Baia Mare si Club Magic, un proiect social in cadrul caruia am avut responsabilitatea sa organizez diferite ateliere muzicale precum si animatie generala.

In principal am cantat diverse cantece specifice sarbatorilor de iarna(multe in limba engleza), am organizat diverse jocuri de miscare cu ajutorul muzicii, am organizat jocuri cercetasesti(in limita spatiului), iar copiii au avut sansa sa urce pe scena si sa interpreteze cantece si colinde cunoscute de ei

Timp de 2 saptamani, copii cu varstele cuprinse intre 6-14 ani au participat si la diverse ateliere de arta unde au confectionat felicitari pentru Mos Craciun, brazi din manute de hartie, brazi din spirala, om de zapada din tuburi de carton, etc

La sfarsitul proiectului, toti copiii prezenti in data de 22 decembrie la mall, au primit de la Mos Craciun cadouri.

Accesati link-ul de mai jos pentru a viziona cateva dintre momentele speciale ale programului:

http://www.youtube.com/watch?v=w4nDz3rhJUk